Ambitieus, luxe, en nu ook op sociale media
En dat kunnen ze aantonen, want elk product is gemaakt met inzicht en kennis in de wetenschap. Je probeerde misschien al hun best verkochte product: een collageen drankje die je huid vanbinnen uit verstevigt. Als je wil, kan Nomige zelfs producten maken op basis van jouw unieke DNA. De klok terugdraaien? Peau problemo.
Dat Nomiges high-end cosmetica werkt, zoveel is zeker. Maar het team wil graag uitblinken waar hun potentiële klanten te vinden zijn: op sociale media. En om op te vallen is een uitgekiende social en advertentie strategie die de doelgroep aanspreekt en het merk volledig weerspiegelen een must: enter Chase!
Een strategische aanpak om mee te pronken
Laten we toevallig de ideale partner zijn om dat voor elkaar te krijgen. Samen met een team van niche creators en experts werken we een sterke digitale strategie en content mix uit om de samenwerking te lanceren. En met succes. De sociale mediaprofielen van Nomige krijgen een grondige make-over met een nieuwe visuele stijl en copywriting. We rollen ook een volledig nieuwe campagnefunnel uit. Één die steeds vlotter converteert.
Nomige wil graag maandelijks een skincare product uitlichten en dat krijgen we goed voor elkaar. Op Google en Meta zorgen we voor slimme campagnes die makkelijk een nieuwe doelgroep bereiken. En zo krijgen de luxeproducten van Nomige de aandacht die ze verdienen. Mét oog op een stijgende verkoop, uiteraard.
Uitblinker
Minder rimpels en meer zelfvertrouwen. Met glans, want de resultaten van onze grondige ingreep staan er. In 5 maanden tijd gaan 76% meer skincare producten over de virtuele toonbank, verdubbelt het aantal trouwe klanten en behalen onze Meta ads een ROAS-score tot wel 20. Ofwel in simpele termen: met elke ingezette euro, maakt Nomige een omzet die 20x zo groot is. Ka-ching!
Ook op sociale media wordt vooruitgang geboekt. Met een consistente feed en duidelijke stijl krijgt elke video organisch gemiddeld 1-5K views. De aanpak is eenvoudig: tonen wat de klant écht wil zien en weten. De contentstrategie (her)evalueren we maandelijks om ervoor te zorgen dat we blijven scoren. Zo helpen we mee in de ambitie om elke huid te doen stralen.
De campagne behaalt met vlag en zonder rimpel haar doelstellingen. Het toont aan dat je met een gefundeerde strategie je verkoop kan doen stijgen.
<p> </p><CENTER>___</CENTER><p><CENTER>Ook nood aan een e-commerce strategie die converteert?</CENTER></p><CENTER><div class="post_button"><a href="/agency/contact" class="button is-small w-button">Contacteer ons</a></div></CENTER>