Het doel
Het doel van deze campagne was in de eerste plaats om meer naamsbekendheid aan te trekken in de Belgische alternatieve muziekscene voor deze artiest. Een ander doel was luisteringen genereren voor zijn nieuwste single "Silence Speaks".
<p> <p><CENTER>___</CENTER><p><CENTER>Ontdekken hoe wij jouw merk helpen groeien?</CENTER></p><CENTER><div class="post_button"><a href="/agency/contact" class="button is-small">Ok, we spreken af</a></div></CENTER>
Ons sociaal verhaal
We zijn een campagne gestart die uit drie delen bestaat:
- allereerst: een vlog van Chuki, een van de social influencers waar we mee werken, op bezoek in de studio van The Color Grey
- daarnaast: drie Instagram-posts per twee verschillende beïnvloeders. De eerste post was om bewustwording te creëren, de tweede betrof een ontmoeting met de Kleur Grijs. De laatste post was een oproep tot actie, zodat mensen zouden luisteren naar de nieuwe single "Silence Speaks".
- tot slot: blogposts en social media posts van Chase
<iframe src="https://www.instagram.com/p/BNPhEPWj3sB/embed/" width="100%" height="600" frameborder="0" scrolling="no" allowtransparency="true"></iframe>
Het resultaat
Na deze campagne merken we dat The Color Grey op de juiste festivals te zien is. Conclusie: missie “positieve-herprofilering-in-de-underground-muziek-scene” geslaagd!
<p> </p><CENTER>___</CENTER><p><CENTER>Wilt u weten wat influencer marketing voor uw bedrijf kan betekenen?</CENTER></p><CENTER><div class="post_button"><a href="/agency/contact" class="button is-small w-button">Contacteer ons</a></div></CENTER>